home: silkk the shocker ยป silkk the shocker - it aint my fault

Testo it aint my fault - silkk the shocker

(feat. Mystikal)

[Intro: Silkk
Mystikal]



[Chorus: Silkk
Mystikal]



We can't stop now bitch!!!

We can't stop


and you can't stop us


so bitch don't try.

We TRU soldiers
we don't die


we don't die
we don't die. [2X]



[1st Verse: Mystikal]



I'm bout my paper
my paper


important people on my pager.

I might not drink Alize'


but I'll smoke you under the table.

Don't make me peel your potato


don't make the devil your neighbor.

I MIGHT NOT BE NOTHING TO YOU


BUT I'M THE SHIT ON THIS LABEL!!!

Five hundred words might make it hard to digest what I say


but five up in the morning
see me on the billboards

y'all gonna keep it that way.

Hold on as tight as you can


whatever you do
don't loosen your grip


not only are they anticipating your every move

they're waiting for you to slip!!!

But like I told you before
we not gonna fall
put a banana in the tailpipe


I'm not bout livin' in no six by six
wearing no muthafuckin' jail stripes.

Been Bout It from the start nigga
we raw nigga


you don't wanna
go to
war nigga.

We superstar niggas


you know who we are niggas.

From poverty in the projects


to livin' large niggas.

It take one hell of a combination
to get what we got


we soldiers on a mission
and you can't stop us!!!



[Chorus]



[2nd Verse: Silkk The Shocker]



Nigga wanna START SHIT


that they know they can't finish.

By far niggas wanna go to war


but they know when they ain't winning.

Fixin' to keep this bitch jumpin
like a muthafuckin'
second line


Been Bout It
and I'll be rowdy
and you g
Classifica Testi canzoni silkk the shocker
1 morning - 51
my homie - 49
mr 99 - 48
the shocker - 47
southside niggas - 47
aint nothing - 46
ghetto 211 - 45
ghetto tears - 43
d game remix - 43
just b straight - 38